I sommar.

Sitter här på jobbet och längtar till den riktiga sommarvärmen och
funderar på vad för kläder jag vill ha i sommar. Det jag har kommit
fram till är att jag vill ha nya jeansshorts (de jag har är för stora..),
fler axelbandslösa linnen och jag kanske ska slå på stort och
börja använda klänning och kjol med. Det är ju väldigt fint!

Jeansshorts från Lindex.

Skulle ha varit knalligare färg, annars helt okej
axelbandslöst linne från H&M. Hittade även flera snygga
linnen på monkis sida, annan stil än det här dock. Pösigare
och mönstrade. Också något att tråna efter!

Den här klänningen finns på bikbok, jag har sett den i affären
och där finns den dessutom i turkost (min favoritfärg om ni inte
insett det tidigare ^^). Och den är ju som vardaglig och den ser
bekväm ut, för jag känner mig annars så uppklädd i klänning
men den här såg.. chill ut! Jag ska nog testa den :)

Och alltså.. varför inte en shorts-jumpsuit? Också från bikbok.

Jag råkade hitta en bikini också som är i den modellen jag
vill ha, också den från bikbok. Till ett mycket rimligare pris
än den från nelly.com!

Hittade dock ingen bild på en sån kjol som jag vill ha. Men..
den ska sitta åt i midjan och vara ganska kort och "vippig" och
mönstrad. Mikaela har en sån, jag fick låna den en dag på
lappis och.. Jag vill ha den! ^^


Så ser den ut ^^ (om ni nu ser den överhuvudtaget)
Bilden snodde jag från Sandras facebook!

Det är ju fint att jag kommer på allt detta
tre dagar efter min födelsedag! :P

Och bara en sista fråga innan jag avslutar detta långa inlägg:
Är det normalt att vilja shoppa så mycket som jag vill?

Kommentarer
Postat av: Micka

Dude, det är heeelt normalt! ;)

2011-04-30 @ 13:11:27
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0