Flott!

Idag blev det bestämt, jag följer med Larssons till Norge 9-12 September!
Vi ska alltså fara till Gustavs syster Hanna som bor där med sin man och son,
ska bli väldigt kul. Är så fruktansvärt taggad! Och när jag kommer hem från Norge
är det i stort sett bara att börja flytta in i lägenheten. Och helgen efter blir det
iväg på gemenskapsläger i Norsjö. Fullt upp med andra ord, men det går
ju an när det är så pass trevliga saker ^^ Åh, vad jag längtar!!


Jag har varit i Norge en gång tidigare och då var jag så där stor. (Jag
är längst till höger.) Och den gången fick jag en heliumballong i form av en
dalmatiner som jag döpte till Simulmin. Undrar om den kommande Norge-resan
kommer överträffa den gången. Det återstår att se.


Det är här någonstans vi kommer att vara, inte så pjåkigt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, här slösurfar man på fejjan och får på så sätt reda på denna fantastiskt glädjande nyhet! :-) Ska nog ringa mamma.... Men så sjukt kul att du följer med! Det är ju bäst i världen!

2011-08-30 @ 20:24:09
Postat av: ewa

Verkar som om vi inte pratar med varandra, men vi hade faktiskt kollat om den helg vi ska åka passade för Perssons och det gjorde det. Så därför fortsatte vi vårt planerande där du ingick, så det så!!Fast jag tror nog att Hanna läääängtar också.

2011-09-01 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0