Risky business.

Igårkväll var jag på ungdomssamling i Robban, det började med
körövning och efter det begav vi oss till Jennings för att spela innebandy.
Det var kul även fast jag var rätt otaggad innan! Men jag måste ju säga att
det var lite risky att lämna sin mobil vid bordet där de som inte spelar sitter
medans man själv spelade. När jag fick tillbaka den hade jag en ny bakgrund,
"låsskärm" och skärmsläckare. Och två kontakter hade bytt namn, en till
"Gullegris <3" och den andra till "Zötnosen". Gullegris är Örjan och
Zötnosen är Andreas.. tror jag! Gullegris fick ett sms där det stod
"Heeeej :*" och Zötnosen "Tihi <3". Well.. ja, risky som sagt.

Mina nya fina bilder:




Och till minne av innebandyn har jag ett fint rött märke
format som en innebandyboll på min vänstra biceps. Badass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0