Ganska lik va?

Guess what?! OC är på femman just nu! Det var år och dar
sen jag såg det sist.. Men det fick mig i alla fall att tänkta på
den här bilden som jag tog med Mikaelas mobil en gång i tiden:


Mikaela satt alltså bredvid den här killen på bussen och jag satt på platsen
mitt över gången (om ni förstår). Och jag tittade på honom och tyckte att han var
hur lik Adam Brody, eller Seth Cohen i OC, som helst! Jag sa det till Micka och hon
höll med mig. Så hon sa: "Ellen, kan du inte ta en bild på mig?" eller nåt sånt
och så tog jag en bild på honom istället, hahaha! Det var tider det XP

Kommentarer
Postat av: Micka

Haha, alltså..minnen! XD

2011-01-25 @ 14:08:15
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0