Jag har då missat diket än så länge.

Det är intressant att köra bil nu minsann!
Skulle köra till jobbet i morse och det var inte plogat
där jag skulle köra. Och vid e4:an är det ju stopp-plikt
och jag insåg precis när jag stannade att.. Jag tar mig
nog inte framåt nu! Jag hade så rätt så. Som tur var
kunde jag backa tillbaka en bit och ta sats genom
snön och det gick ju vägen. (höhö)

När jag väl kom fram till jobbet skulle jag köra
in under taket för att slippa sopa av bilen sen. Det
var bara det att det var världens snökant som man skulle
ta sig förbi. Jag lyckades däremot fastna mitt i den..
Tog mig varken framåt eller bakåt! Hur löste jag det här?
Jo, jag tog på mig handskarna och gick ut och grävde
bort snön framför bilen och Voilà! den kom lös!

Sen att det typ inte gick att se något medan jag körde
var ju också spännande. Men jag tror då inte att jag körde
på någon. Hoppas bara att snöandet avtar i tid till då jag ska hem!


Note to self: Skaffa en spade att ha bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0