Same, same but different.


Det var inte tänkt att jag skulle lägga in en bild på dagens outfit idag
men jag blev bara tvungen efter pappas kommentar! Jag stod alltså i köket
och gjorde min lunch då pappa sa: "Ellen, har du ett nytt linne?"

Han syftade då alltså på den prickiga tröjan jag har på mig, som verkligen
inte är ett linne. Jag och Ida började skratta åt honom (vi är så snälla) och pappa
insåg väl att han hade sagt fel och försökte rätta till det genom att säga:
"Men.. ny kjol då?!" Vilket gjorde att vi började skratta ännu mer!
Han har det inte lätt vår far ^^ Och han verkar aldrig lära sig
skillnaden mellan klänning och kjol, oavsett hur många
gånger vi förklarar för honom.

Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Ja meed! Men det går typ inte att hitta längre! :O



Suck, det är inte lätt att vara Torgny ibland. ;)

2011-01-11 @ 15:51:13
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Gurvas

Jag tänkte endast påpeka lite smått att du är väldigt snygg. Bara såhär i förbifarten kände jag hur du behövde få veta.

2011-01-13 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0