Stackarn..

Jag insåg just att jag har utvecklat en liten kärlek till min bil.
Även fast den har sina små egenheter med gökandet och att den
har något emot mamma. Jag var nyss och besiktade den och det
kändes konstigt att lämna över nycklarna till en man jag inte
känner som plågar min bil som är helt utlämnad, exposed!

Min stackars bil!

Den gick dessutom inte igenom besiktningen, för höga
CO2-värden. Då ville jag bara säga att det där faktiskt är
en himla bra bil som funkar prima även fast de värdena
är höga! Nä, ombesiktning för min älskade gökbil.


Och.. det blev ju faktiskt bara bättre den dagen jag insåg att gökbilen
framifrån liknar draken Toothless från filmen Draktränaren!

Men det är väl något speciellt med den första bilen också antar jag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, shit, gökbilen är ju mycket lik toothless. Hoppas att den snart får ut och flyga igen! :)

2011-01-31 @ 20:28:03
Postat av: Micka

Vad gör man åt för höga CO2-värden? :S

2011-02-01 @ 08:55:33
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0