Filmkväll.

Har försökt komma fram till vilken film jag ska hyra till ikväll.
Någon som både jag och mina föräldrar uppskattar, det är faktiskt
inte så himla lätt! Och självklart har den filmen jag tänkte att vi alla
skulle kunna se inte kommit ut än. Såå.. det blir en vild chansning
med The Imaginarium Of Doctor Parnassus. Även fast jag har en
känsla av att mamma och pappa kanske inte kommer gilla den.
Kanske pappa men jag vet inte! Men när jag läste vilka som var
med i filmen så blev jag lite lugnare, det var ju Heath Ledger,
Johnny Depp och Jude Law. Då måste väl mamma också
gilla den, visst?!

Jag menar..




What's not to like?

Kommentarer
Postat av: Landström

PSST, tanka! ...bilen!

2011-01-22 @ 16:00:34
Postat av: Ida

Well, I'm Johnnys Depp (eller Jack Sparrow) ikväll (fortfarande) så, ja, what's not to like?! ;)

2011-01-23 @ 01:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0