20 Juli, 2011


Tolv månader ♥ Ett år!

Ett år har gått sedan jag blev din och du blev min.
Ett år på vilket vi lärt känna varandra så mycket mer.
Vi känner till varandras likheter, olikheter, styrkor och svagheter.
Vi känner varandra.

Så svårt att sätta ord på känslor, men..
Jag skulle kunna säga att jag är lika kär då som nu, men
då skulle jag ljuga. För jag är mer kär idag än vad kag var då.
Och det blir sannerligen bara mer ju mer tid som går.
Jag älskar dig mer än vad jag själv kan förstå.


Det kommer alltid att vara du och jag
och jag fullkomligt älskar tanken på det ♥

Du får mig att skratta och le.
Du tröstar mig när jag är ledsen.
Du vet hur jag mår utan att ens behöva fråga.
Du är bäst. Bäst för mig helt enkelt.
Jag behöver dig.
Jag är din, för alltid.
Jag älskar dig Gustav.


Kommentarer
Postat av: Micka

Naw. ^^ Kram på er!



För en sekund så trodde jag att det var en..annan typ av ring..på det andra ringfingret..XD Jag bah: OCH VARFÖR HAR DE INTE SAGT NÅGOT TILL MIG?!?! :O XD

2011-07-20 @ 19:02:30
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ester

jag trodde precis samma sak xD

2011-07-20 @ 23:24:58
URL: http://estermellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0