Aladdin.

Igårkväll såg jag på Aladdin, det var verkligen år och dar sen jag såg den
filmen sist. Men igår när jag såg den insåg jag att den är väldigt bra! Och att
jag vill ha någon som Aladdin.. Jag menar, nån som är mörk, snygg, atletisk, bra på
att sjunga, har vita tänder och coola byxor osv. Sen kom jag på att.. det är ju precis
vad jag har! Var inte det där en perfekt beskrivning på Gustav så säg?! Jag är
lyckligt lottad minsann. Nu saknas bara apan, anden och den flygande mattan.
(och att jag ska bli lika snygg som Jasmine, namnet har jag ju redan)


Gustav?


Aladdin?

Ingen vet.

Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Du skulle ha haft en bild på honom i de där svart-gröna utsvängda byxorna ju! De är nästan ännu mer Alladin-lika! ;D

2011-07-18 @ 17:44:26
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0