Exciting.

25 Juli, det innebär att det bara är en liten vecka kvar tills jag börjar på
mitt nya jobb, Delta. Jag har nog inte riktigt förstått allting än. Att jag jobbar
mitt sista pass på telecenter på fredag. Att jag inte ska tillbaka till skolan i höst.
Att jag har fått ett heltidsjobb. Att jag troligtvis flyttar hemifrån snart.

Men verkligheten kommer väl ikapp mig snart när allt det här börjar hända.
När jag har jobbat klart på telecenter och lämnar nyckeln på bordet. När alla andra
börjar skolan och inte jag. När jag får verktygen och arbetskläderna från Delta nästa
måndag. När jag får fara på visning av lägenhet, flytta in, inreda.

Livet är spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0