Fundering om Harry.

I onsdags såg ju jag och Gustav den nya Harry Potter-filmen och den
var riktigt bra måste jag säga! Men jag har en fundering.. Den som absolut
inte vill veta något om filmen bör sluta läsa nu, jag tror iofs inte att jag
kommer spoila något men bara för säkerhets skull.

Jag funderade på.. det är ju vissa karaktärer som man under åren med
Harry Potter alltid har funderat över vilken sida de är på. Om de är på de "godas"
eller på de "ondas" sida. Och det är ju en väldigt invecklad förklaring till allt detta,
speciellt för en person i den sista filmen. Min fråga är då; Hade J K Rowling allt
det där invecklade uttänkt från början eller kom hon på det med tiden?

Kommentarer
Postat av: malin

jag tror nästan att det var tanken. snapes livssituation känns för komplicerad för att bara råka hamna där, fast vad vet man!



btw, du måste nästan lägga upp recept på nougatkakorna. så sjukt goda!!

2011-07-30 @ 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0