Lappis 2011.

Ja, här kommer de utlovade bilderna från Lappis! I år var jag lite bättre på
att fotografera än förra året då jag bara tog ynka två bilder. I alla fall så påbörjade
vi resan klockan tolv på söndagen. Jag, Gustav, Mikaela, David och Andreas samåkte.
Enda stoppet på resan var när vi hade kommit fram till Lycksele, dollarstore!


Där köpte vi massor med godis! Här på bilden ser ni lite av det.. :P


Godiset som fick mig att falla för Gustav förra året ^^
Kanske inte riktigt sant men nästan!


Första kvällen hade de kubb-turnering. Här ser ni vinnarlaget
David, Mikaela och Andreas. Also known as DAM-laget.


Fika i förtältet med trevligt folk!




Och det spelades en massa bluff..


..och det bråkades om reglerna varje gång.


Pojkarna spelade volleyboll.


And Micka strikes a pose!


Sedan övergick pojkarna till att spela pilatesfotboll.


Gustavs syster Catrin hade ett dans-seminarie. Svettigt och kul!


Och vi hade riktigt bra väder alla dagar utom en så självklart var vi och badade.


Och några av de modiga hade magplasktävling. Jag har filmklipp från det
som jag ska försöka göra något vettigt av så ni kan få se sen. De är awesome!


Jag måste ju bara lägga in bilden på Adrians sexual predator face som det
blev kallat. Och vi vet ju alla vad som döljs i den här bilden, heheheh..


Andreas leker trollkarl på kaféet ^^


På torsdagen drog vi till Lycksele och åt på en pizzeria.
(där personalen trodde att vi var norska av någon anledning)



Den godaste kebabtallriken jag någonsin har ätit!


Pojkarna tyckte att det var roligare att leka än att shoppa skor.


Sedan campade de utanför dressmann tills
personalen kom ut och bad dem flytta på sig.


Några testade att rida på tjuren, här är det David.


Åter i Husbondliden igen lekte Gustav med kontaktjongleringsbollen.


Jag och min babe ♥ Typ enda bilden som jag finns med på, tur att Gustav är söt ^^


Folkmassan i väntan på att Jerusalem skulle spela.


Jerusalem!


Och David fick gitarren signerad, yeah!


Och Gustav spelade bas på några barnmöten :)


En av favoritsysselsättningarna var att sitta på den där bänken och kasta
sen på framförvarande bänks ben och se hur många träffar man kunde få i rad.


Ungefär ett år sedan jag blev kär i min Gustav :]


Och den sista bilden på the boys!

Sjukligt bra vecka! Saker som inte syns på bilderna men som
veckan också har bestått av är bland annat sena kvällar med Texas
hold'em, många bra möten, seminarier, god mat mycket fika och
säkert en massa mer saker som jag har glömt!

Men det var verkligen hur kul som helst,
tack alla som jag har umgåtts med!


Kommentarer
Postat av: Mona

Fina bilder! Dollarstore är verkligen välsignat när man är ute efter billigt godis! Jag skäms en aning över min bror som blivit bortkörd av Dressman-personal i Lycksele, men han kanske lär av sina misstag...

2011-07-11 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0