En upp-/utmaning.

En kväll förra veckan låg jag och tänkte på en massa saker innan jag
somnade. Och efter det som har hänt i Norge så känner jag att jag måste
dela med mig av det jag kom fram till kvällen när jag låg där och tänkte. Det
kanske känns som en självklarhet egentligen men det jag kom fram till är att jag
ska försöka att aldrig skiljas med någon som ovän. För man vet aldrig om det
händer något. Det känns kanske lite pessimistiskt att tänka så. Men om något
skulle hända och det sista man hade sagt eller gjort mot den personen var
något elakt tror jag att man skulle gå och tänka på det hela tiden, eller jag
skulle åtminstone göra det. Så, min uppmaning och utmaning till alla
som läser detta och även till mig själv är att alltid försöka skiljas som
vänner ifall olyckan skulle vara framme. Lös problem,
fejder och elaka kommentarer direkt!

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0