15 Juni.

Imorgon tar jag studenten. Fatta, imorgon! Det är helt sjukt.
Idag var alltså sista skoldagen. Det går verkligen inte att förstå!
Men nu tror jag att jag är förberedd inför morgondagen i alla fall,
naglar är målade, ben är vaxade, hår är toppat, outift är vald osv.
Det enda jag kan komma på som jag inte vet är hur jag ska sminka
mig. Men det löser sig! Jag har beordrat min familj att ta mycket
bilder så några av dem lär väl komma upp här så småningom.

Skulle tömma kamerorna och började titta på bilderna som vi
har på datorn, då hittade jag bilden på oss syskon uppe i fjällen
där jag håller i min heliumballong Simulmin. Jag sa det till mamma
för några veckor sen att de borde skaffa en sån ballong till min
student så att jag kan hitta igen dem när jag springer ut. Jag
misstänker nämligen att det kommer bli svårt att hitta folk i
massorna! Men de får hålla plakatet högt ^^ Ska förresten
bli spännande att se vilken bild de valt till plakatet!


En sådan heliumballong hade varit bra!


Och så här säger yr att vädret i Umeå ska bli imorgon.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Även fast jag inte hinner sminka dig så hade du ju kunnat be mig att visa något eller tipsat dig om något!? Du kunde ju lånat skuggor av mig!

Jag röstar iaf på en lätt lila skugga med skimmer i, en schysst eyeliner (kanske från Ida?) och lagomt med mascara!

Ett ljusrosa/lila läppglans skulle vara snyggt till och bara lite lite rouge!

Inte för mycket inte för lite! Glöm inte låna primer så det håller hela dagen, och en vattenfast mascara är inte dumt;) Sminka inte för mycket ifall du ska gråta;);)

Ring om det är något!

2011-06-15 @ 19:43:07
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0