Mjukglass och dator.

Som sagt så var jag och Gustav i stan idag och då passade vi på
att ta årets första mjukglass! Jag fattar inte hur vi kan ha undgått det
så länge men åh, så gott det var :) Och det var nog inte årets sista ^^


Han är snygg den där ♥

Men den främsta anledningen till att vi for till stan var ju inte att
äta glass, jag skulle ju köpa en dator. Och det gjorde jag minsann!
Och lite andra saker, datorhögtalare till exempel.


Den ouppackade skönheten och  dess högtalare.


Uppackad, installerad och klar!

Lade dock inte ner så mycket tid på att fotografera den som kanske märks.
Men så där ser den ut i alla fall. Innan jag for iväg till jobbet hann jag typ.. testa
webbkameran, installera spotify, kolla facebook och lyssna lite på musik så jag
antar att jag har en hel del kvar att utforska men det blir först när jag kommer
hem. Och om jag minns rätt så är det en HP Pavilion DV6 om det är någon som
undrar. Och färgen är metal (vilket Gustav gillade mest med den, höhö ^^).

Fått jobb, ätit mjukglass, köpt ny dator.. sjukt bra dag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Ida

Very nice! :)

2011-06-28 @ 21:00:51
Postat av: Micka

Lol, det var ju typ exakt en sån dator som jag beställde! ;D Då blir vi datorkompisar. Yay XD

2011-06-28 @ 22:06:06
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: David

Njaaa den är inte lika.. Men ellen vad hette den mer än DV6? det är nåt nummer efter också va?

2011-06-29 @ 22:13:37
Postat av: Ellen

Sv: Precis David, den är inte helt likadan. Min heter DV6-3150so och skillnaden är väl typ att den har lite sämre processor. Men jag tror inte jag behöver så mycket bättre än vad den här är ^^

2011-06-30 @ 14:41:29
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0