På söndag bär det av.


Snart bär det av igen. Till Husbondliden och årets lappis!
Åh, vad jag längtar. Blir det bara hälften så bra som förra året
är jag nöjd. Men jag misstänker att det kommer bli ännu bättre i 
år, det är bara en känsla jag har. Men att det är lappis betyder
ju en annan sak också. Att det snart är ett år sedan jag blev
kär i Gustav! Även fast jag knappt visste om det själv så
var det så ^^ Och det är underbart!


En Ellen och en Gustav oanandes om vad som skulle hända under veckan!


Hoppas på kvällar som denna i år med.

De två sista bilderna är snodda från Sandra.


Kommentarer
Postat av: Micka

Haha, jag börjar gråta bara av detta!

Fy vilken kvinna jag är! XD

2011-07-01 @ 08:23:54
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0