Problemlösning.

Jag har på senaste tiden kopplat in brandlarm på skolan men det har inte
funkat och jag har felsökt så att ögonen gått i kors. Fick sen veta att felet var
brandtryckknappen som var trasig, jag hade alltså kopplat rätt redan från början.
Detta är inte något ovanligt på skolan, lite drygt! Problemet var då att
mikrobrytaren inte var intryckt. Så jag gjorde en riktigt fin lösning!


Mikrobrytaren är där i den röda ringen, ovanför kabelbiten.

Så, efter att ha gjort så där fungerade det!

Kommentarer
Postat av: Landström

INTE ELSÄKERT ELLEN!!!

2011-03-04 @ 19:05:04
Postat av: Ellen

Sv: Men Göran godkände det ju!! :D

2011-03-05 @ 09:17:41
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0