Gårdagen.

Usel uppdatering här, I know! Men så går det när man är på
praktik hela dagarna, är sjukt trött när man kommer hem, datorn
för det mesta är ockuperad och man hellre ägnar sig åt något annat.
Jag har hur som helst ingen blogginspiration just nu så då är det
lika bra att låta bli. Men jag ska skriva lite kort nu.

Igår for jag och Gustav till stan på Kulturnatta. Vi såg Bygdeboys
och sen strosade vi runt planlöst på stan lite här och var. Sen begav
vi oss mot SF för att se den nya Pirates-filmen. Bra var den!

Vi mötte efter det upp med David och Mikaela och gick till Tre kronor
och åt pizza. Vi lyssnade på en klasskompis till Gustav som spelar trummor i
bandet "A Wish For A Maniac". Sen var det dags för Gustav och hans ensemblegrupp
att spela funk och rock. Duktiga var dem! Och till sist sjöng de två låtar med kören.
Efter det satte vi oss i bilen och for hemåt igen. När vi kom hem till Gustav satt vi
i köket och pratade med hans syster Hanna tills klockan började närma sig
tolv då jag for hem. Kort sammanfattning av dagen!

Idag jobbar jag 9-14 och så fort jag har slutat ska jag fara iväg till
Gustav igen. Som sagt så är ju Hanna på besök hemma och likaså Mona
och deras små söner så det lär bli väldans trevligt! Men mycket
uppdatering lär det inte bli här i alla fall, var beredda på det!

Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Haha, japp! XD Sjukt snygga är de! :P Såg ni i 3D btw?

2011-05-22 @ 16:17:56
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Gustav

Men... Du åkte ju hem typ 20 över 12!

2011-05-24 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0