Sjuk.

Under det här tredje läsåret har jag varit hemma på grund av sjukdom en dag.
En dag. Men nu, när jag ska vara ute på praktik då passar det sig att bli sjuk.
Kan man ha sämre tajming än så eller? Det är väl tveksamt.

Ja, vad har jag gjort idag då? Läst, ätit, sett film och sovit en hel del!
Vilket har medfört att jag har drömt en del också. Bland annat att Gustavs syster
Hanna hade färgat håret blont och att Ida stoppade in huvudet i kylskåpet,
lite oklart varför. Man blir så trött av att vara sjuk, jag hann t.ex. somna
där jag låg på soffan medans pappa gick ut för att hämta posten.

Men men, jag kan inte göra mycket mer än att hoppas
på att jag blir frisk till praktiken och jobbet imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ida

Stoppar in huvudet i kylskået, jo, men det händer nog ibland. Jag är ju rätt het som du vet och min lägenhet blir också kokande, då är det skönt att stoppa in huvudet där! Fast ännu hellre försöker jag pressa in det i frysen. Men det blir så frostigt i frysen då. Och jag är både seriös och oseriös nu. Du får själv list ut vad som är vad! :) Krya på dig i alla fall!

2011-05-17 @ 22:39:15
Postat av: ewa

2011-05-18 @ 10:10:11
Postat av: ewa

Stackars dej! Hoppas du blir frisk snart. Feber brukar ge konstiga drömmar.

2011-05-18 @ 10:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0