Curling.

Förra veckans fysiska utmaning var ju-jutsu. Denna veckas fysiska
utmaning är något kallare, halkigare, sopigare och stenigare...


..curling!

Det ska bli mycket intressant. Har aldrig testat det förut och
jag misstänker att det är svårare än vad det ser ut att vara. Och
på ju-jutsun hade jag bara tre pers jag kände som jag kunde skämma
ut mig för. Nu är de betydligt fler och alla är mina arbetskamrater.
Feels good!



Säger man förresten att man ska "spela curling",
"curla", "köra curling" eller något annat?


Kommentarer
Postat av: Pitbon

Curla heter de :) de är superkul :)

2011-11-07 @ 21:19:55
Postat av: Pitbon

Curla heter de :) de är superkul :)

2011-11-07 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0