Första advent.

Gårdagen var en sjukt intensiv och lång dag då vi började ställa i ordning
och fixa inför modevisningarna klockan tio på morgonen. Vi hade ganska mycket
tid på oss att fixa innan så det var inte särskilt stressigt vilket var skönt. Vid två-tiden
var det mesta klart och vi hade ett genrep där alla fick testa att gå och Mikaela
fotograferade kläderna. Klockan fyra hade vi första visningen och klockan
sju hade vi den andra. Och mellan allt som vi gjorde åt vi soppa, korv
och massor med tårta! Hur som helst så gick båda visningarna
väldigt bra om jag får säga det själv! Och publiken verkade
också vara nöjd så då är jag nöjd!

Bilder har jag dock inga, men Mikaela har en hel del
som jag tror hon kommer lägga upp på facebook så ni som
brukar hänga där kan ju hålla utkik om ni är nyfikna :)

Idag är det ju första advent och traditionsenligt hade de
adventsfirande på Filadelfia i Bygdeå och där sjöng bland andra
Bygdeå Boys. Har ett videoklipp på uppladdning på youtube just
 nu. Kommer publicera det när det är klart, you'll love it!
"Ungefär 44 min. kvarstår".....

Men glad första advent på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0