Helt knäckt..

Okej, nu får ni kalla mig tokig. Men det här har jag gjort ikväll bland annat.



Och dessa gjordes till ljudet av Hansons julskiva (Det är som en liten
tradition i vår familj att lyssna på den kring jul). Jag har nog aldrig varit
så här tidigt ute med julpyssel någon gång. Men jag känner att tiden går så
fort så om jag inte gör det nu kommer jag inte hinna! Har även ställt
fram lite julpynt och bytt gardiner. Allt är med andra ord förberett
för min och Gustavs julmyskväll imorgon.
Jag längtar ♥

Fick dessutom hem två paket som jag hade beställt idag, båda julklappar
såklart. Och så var jag nere på stan en stund och köpte ännu en klapp. Nu
saknas bara två egentligen. Alltså vankas det snart julklappsinslagning
också, så kul! Jag längtar faktiskt riktigt mycket till jul nu, om det
nu inte märks. Bara en månad kvar på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0