Ju-jutsu.

En av de som jobbar på NCC har flera gånger försökt få med mig
till sin klubb där de tränar ju-jutsu så att jag ska få prova på. Han har
gett mig en lapp med tid och vägbeskrivning och allt. Men jag har.. "haft
annat att göra" om vi säger så. Men idag kom han fram till mig med en
ny lapp och sa något i stil med: "Kommer du själv eller med någon
kompis?"
Och jag har ju faktiskt inget för mig imorgonkväll så jag
tänkte, varför inte testa?! Så nu har jag bjudit med mig
Johansson som jag då ska spöa ner imorgon.


Ungefär så här föreställer jag mig att det kommer att se ut.
Johansson är då den som flyger i luften och jag är den som lyfter.


Kommentarer
Postat av: Ida

Och jag önskar att jag var den i bakgrunden som ser på!

2011-11-03 @ 01:09:55
Postat av: Micka

Sv: Haha, ja det såg vettigt ut! :P

Det gick jättebra faktiskt! Varken jag eller Adrian hade typ några klagomål alls efteråt, så det kändes sjukt bra! ;D

2011-11-03 @ 08:25:25
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0