En liten tjej med jättelånga flätor..

I natt drömde jag att jag och Mikaela var på väg någonstans. Typ ungdomssamling
eller något sådant. Och Mikaela hade håret uppsatt i två tofsar, en på var sida om huvudet.
Och hon hade på sig en sailor-inspirerad kortkort klänning och knästrumpor och jag
påpekade att hon såg ut som Sailor Moon. Då blev hon dock helt förstörd för
det var inte alls tänkt att hon skulle se ut som Sailor Moon. Då försökte jag
rädda situationen genom att säga att jag tycker att Sailor Moon faktiskt är
snygg. Det är underligt vad man kan komma sig för att drömma!

Men den här drömmen tror jag faktiskt har att göra med att en av mina
arbetskamrater liknade en annan arbetskamrat vid en teletubbie igår. Och det
var ju förståeligt. Jag menar, tänk dig en medelålders man i en varseloverall.
Ganska teletubbie-likt faktiskt!


"Månprisma, förvandla mig!"


Kommentarer
Postat av: Erica

Just nu kallas jag oxå teletubbie men de är bara för att jag fixar

Med bredband :) hoppas allt är bra med dig :) vi måste ses någon gång och bli bättre på att hålla kontakten ;)

2011-10-25 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0