Fullt hus.

Skulle på kvällskvisten få besök av Gustav H och hans flickvän Hilda
här i lägenheten. När jag var på väg mot stan ringde han och frågade om
det var okej att en klasskompis till honom hängde på och det sa jag att det
var. När jag kom till lägenheten plockade jag fram fika åt dem och skickade
sen sms om att de fick komma. Och det gjorde de också!


Men i ungefär samma stund som de kom fick jag ett sms av Örjan där
han antydde att han också ville komma. Så jag bjöd in honom också! Och
med honom följde Spiik. Helt plötsligt var det alltså fullt hus! Så fullt att inte
ens stolarna räckte till. Men mycket mycket trevligt var det.


Jag hade bullat upp med fika. Fast själva bullen var det gästerna som stod för!

Bra sätt att avsluta helgen på må jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0