Stadsbon.

Idag är det precis en månad sedan jag flyttade hemifrån och se,
jag lever än! Det var väl inte helt oväntat egentligen men.. Hur som
helst så tycker jag ändå att det har gått förvånansvärt bra. Jag menar,
jag har till och med lagat så god mat att mina arbetskamrater har avundats
när jag har tagit med mig det i matlådan och det känns ju bra!

Men det är klart, det blir ju lite tyst och tråkigt ibland
men det får jag härda ut. Jag tror att det kan vara bra att
bo ensam och lära känna sig själv lite mer. Få veta
hur jag verkligen fungerar!

För övrigt hoppas jag att tiden fram till nästa lön går fort,
inte för att jag har lite pengar utan för att jag vill veta hur mycket
jag får för att jag var på SCA under stoppet. Och ja, hur mycket
 jag får för att vara på SCA i vanliga fall också.


Jag drack kaffe ikväll. Försökte luska ut om jag tycker
att det är gott eller inte. Har fortfarande inte bestämt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0