This is me.

Jag kan knäppa med fingrarna utan att använda tummen.

Jag hade "tandregleringsapparat" när jag gick på mellanstadiet för att fixa mitt överbett som var större då än nu.

Jag har aldrig spelat Lazerdome.

Jag har varken varit på Gröna Lund eller Liseberg, men jag har varit på Disneyland i Paris.

Jag uppskattar verkligen god mat. T.ex. när vi hade varit i Grekland med familjen och folk frågade vad som hade varit bäst svarade jag maten. Kanske inte svaret man förväntar sig av en åttaåring.

Jag tycker att nytvättat, nybakat bröd, nyklippt gräs och nyhuggen skog luktar gott, typ som alla andra. Men jag tycker även att svetsning luktar gott.

En av mina största drömmar är att få barn och jag längtar otroligt mycket efter att vara gravid.

Jag tänker väldigt mycket, pratar desto mindre.

Jag hade klarinett som andrahandsval när jag skulle välja instrument till musikskolan i fyran.

Jag sjunger med högt till radion när jag sitter själv i bilen. Knappt hörbart när någon annan är med.

Jag har väldigt lätt för att gråta.

Jag vet att jag inte kommer att jobba som elektriker hela livet, dock har jag ingen aning om vad jag verkligen vill bli.

Jag hade kunnat heta Hortensia i andranamn istället för Jasmine.


Nu vet ni lite mer!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket fint inlägg Ellen! Och tur att du inte heter Hortensia :)

2011-10-31 @ 19:52:25
Postat av: Micka

And that's why we all love you! ♥

2011-11-01 @ 09:16:51
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Tycker om dej sååå mycket, "våran Ellen", som Emanuel sa idag.

2011-11-05 @ 13:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0