Våga vägra frysa!

Jag har just lämnat Gustav vid bussen, gått tillbaka till lägenheten,
diskat undan efter middagen och satt mig ner i soffan. Det blev en
väldigt bra dag det här. Vi har hunnit med mycket känns det som!

Bland annat så har jag köpt en ny vinterjacka! En som jag tror
 att jag inte kommer att frysa i om vi säger så. Såhär ser den ut:


Köpte den på stadium för 1599 kr (ordinarie pris: 1999 kr)

Sen kan jag lova att Gustav kan berätta vad vi också gjorde.
Vi tittade på gitarrer. Han har visat mig vilken han vill ha. Den
kostar 19 999 kr. Och jag sa till honom att jag ju faktiskt har
råd med den. Efter att vi hade tittat på gitarrer och jag hade köpt
jackan gick vi på åhléns och jag skulle kolla om det fanns något
fint garn där. Men ett nystan kostade typ 60 spänn och
det tyckte jag var lite för dyrt varvid Gustav säger:
"Du har just köpt en jacka för 1600 och funderat
 på att köpa en gitarr för 20 000 och du tycker att
ett garn-nystan för 60 kr är dyrt."

Jag undrar om det var Gustav som önskade att
jag faktiskt övervägde att köpa gitarren ^^ För jag
tror inte att jag gjorde det egentligen. Eller..?

Men är det någon som undrar vilken han vill ha så är det en sån:


Kommentarer
Postat av: ewa

Ett tips! Fina, helt nya garner brukar finnas på Fyndet. Finns säkert på andra andrahandsaffärer (svenska) också. Snygg jacka! Att inte frysa är värt en hel del. Köp ingen gitarr åt Gustav, han kan streta ihop till dem själv! Så det så!!

2011-10-22 @ 17:54:52
Postat av: Ida

Bra kommentar Ewa, att inte lägga ut massa pengar på varandra tycker jag är rätt sunt! Hehe, det är ganska roligt att se vilket perspektiv man kan ha på dyrt och billigt :)

2011-10-23 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0