Varde ljus.

Och så kom den.. dagen då jag tog jobbet med mig hem.


Tog med mig en lampa från mamma och pappa men sladden var lite för
kort så jag fick lov att byta. Men nu har jag en lampa ovanför matbordet!
Det var dock lite av en utmaning eftersom jag glömde att ta hem några
verktyg så.. saxen fick agera skaltång. Men det gick ju det med.

Såhär såg det då ut före i alla fall:



Och efter:



På bilderna syns dock inte vilken stor skillnad det blev i ljus.
Det blev galet mycket bättre i alla fall! Nu kanske jag kan se
vad jag äter ^^ Idag var det då pasta med laxsås.

Vad har jag då mer gjort ikväll?


Kolakakor!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men det är ju sjukt, jag lagade också pasta och laxsås ikväll och jag har starkt funderat på att baka kolakakor att ta med mig till min sista dag på min VFU. Sen om jag läser dina ovanstående inlägg, särskilt det om bra handledare så kan jag bara hålla med fullständigt, jag trivs ju som fisken i vattnet på min VFU-skola och det beror till stor del på min handledare! Great minds think alike!

2011-10-04 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0