Plötsligt händer det.

Idag hände en sak som jag aldrig trodde skulle hända.

Jag såg en ny sorts hjullastare.

Som Isak inte hade sett!!

Jag var på SCA och så såg jag en Volvo L180G och jag
har som nästan fått som vana att skicka sms till Isak om vilka
maskiner (mest de coola) det finns på stället jag jobbar på.
Så jag smsade honom:

E - Volvo L180G, så fet! ^^
I - What?! Ja har aldrig sett nån sån än :o

Fett ägd.

Konversationen fortsatte till och med med några sms. Så
det är nog två saker som har hänt idag som jag inte trodde skulle
hända. Jag såg en hjullastare som Isak inte hade sett och jag
smsade, typ fem sms om en hjullastare!


Fet och bullig beskrev jag den som.


Kommentarer
Postat av: Ida

En till sak att lägga till är ju att Isak inte brukar vara nån vidare konverserare varken verbalt eller sms. Så att ni bytte några sms är ju också rätt sensationellt, eller hur?!

2011-09-22 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0