Tandborste - Check.

Nu sitter jag här och försöker komma på vad jag har glömt att packa ner.
Men jag kommer inte på något.. Vi får väl hoppas att det är positivt. Och som
vi brukar säga i vår familj så far vi ju faktiskt inte till något u-land. Ja, om ungefär
en timme ska vi påbörja bilresan till Narvik. Jag har längtat och taggat hela veckan
inför det här och fort gick veckan och nu ska vi fara. Underbart!

Vi får se om jag tar några bilder som jag kan lägga upp här, under tiden får
alla ha det så bra! Och ha inte för höga förhoppningar om att det ska komma upp
många inlägg här för när jag kommer hem igen ska jag ju flytta(!!!!).
Men vi ser ju. See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0