Intresseklubben antecknar.

Idag var jag inte bara och handlade på Glitter utan även på twilfit. De hade 
nämligen halva rea-priset för sina medlemskunder! Så jag passade på att fynda en
bh och två par trosor för 71 kr. Jag kan ju säga att smyckena kostade mer än så.

När jag sen kom hem kom jag på att jag hade glömt köpa mjölk till pannkakorna
jag tänkte göra. Men det gjorde inget för jag hade fått ett avi om att jag hade ett paket
att hämta på Ica Bågen så jag tog två flugor i en smäll. Paketet var en av sakerna jag
beställde från ebay för nästan en månad sen så det var uppskattat. Kan dock inte
säga vad det är än då det är tänkt som en present. Men den var beställd från
samma land som sminkväskorna så jag tycker att de också borde komma nu!

Gick hem igen och gjorde tunnpannkaka (gjorde tjockpannkaka för någon vecka
sen som blev ganska misslyckad så jag tänkte ta igen) som blev väldigt god! Och det
blev till och med två matlådor. När jag ändå var igång passade jag på att baka
nougatrutor. Inte till mig men till gästerna som jag hoppas kommer då jag
och Mikaela ska fira våra födelsedagar. Den luktar då hemskt gott iaf!


Kommentarer
Postat av: Linnea

antingen får du tips bara såhär.. jag kan sminka på mig själv och skicka bilder :P

eller så kommer du hit innan också får du lite tips, eller så kommer du den dagen också sminkar jag dig :)

PICK ONE ;)

2012-04-11 @ 21:33:05
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0