Skal-fråga.

Jag har bestämt mig för att köpa en iPhone nu. Har dock inte beställt den
än men det är ju helg så det spelar egentligen ingen roll när jag beställer än
så länge. Men hur som helst så har jag ju kollat på skal till den och tänkte
 höra vad ni säger om de här:


Tanken var: Bra skydd för både fram- och baksida. Börs på samma gång
och eftersom jag alltid har telefonen med mig kommer jag då alltid även ha
börsen med mig. (Finns i fler färger)

Frågan är: Kommer "flärpen" som skyddar framsidan vara ivägen när man ska använda den?
Den som går åt sidan, kommer den vara ivägen när man håller i den?
Och kommer den som går neråt vara stor och otymplig?
Räcker det med bara en sån där tunn plast på framsidan för att skydda den mot repor?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag bestämde mig också igår :P men när jag skulle beställa den på telia så fanns inte den jag ville ha, jag bestämde mig för en svart 4:a utan S :P för jag har förstått det som om det inte är så mycket som skiljer 4:an och 4S:n åt, och då blev jag lite snål ;)

Så när jag ändå var i stan idag gick jag in på telia, och dom hade den ju så att jag fick den direkt i handen :D mycket roligare :)

Nu ska jag bara lära mig allt också :P

2012-04-14 @ 17:40:00
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0