Win-win.

Idag fick jag de två klänningarna jag beställde i söndags och båda var väldigt
fina men jag föll mer för en av dem. Den blåa blir det! Jag mms:ade en bild på
mig i klänningen till Mikaela och sa att jag hade bestämt mig för vilken jag ville ha.
Konversationen fortsatte och det slutade med att jag åkte förbi hos henne så att
hon fick prova den svarta. Och hon ville ha den! En win-win-situation skulle
jag vilja påstå. Hon slipper bekymra sig mer om vad hon ska ha på sig
och jag behöver inte krångla med returer och sånt.

Vi ska alltså fira våra fördelsedagar den 28 April så ni som
är intresserade kan ju boka in den kvällen redan nu. Det
kommer ut en inbjudan på facebook så småningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0