17/8, 2012.

Den 17/8 2012 kommer härmed minnas som dagen då Gustav friade till mig och alltså dagen då vi förlovade oss! Det var dock inte helt planerat från Gustavs sida, han hade bara kommit på det där och då att det skulle göras, så vi hade inga ringar förrän nu i fredags. Så i helgen kom vi ut med det till allmänheten, familjen hade redan fått veta.
 
Jag måste bara säga att jag är sjukt glad och det känns så otroligt bra! På alla sätt och vis. Det är svårt att beskriva men både jag och Gustav är överens om att det har gett en ny dimension till vårt förhållande. Som sagt, svårt att beskriva men känslan.. underbar!
 
Stronger together ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Sötisar!

2012-08-27 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0