Resumé.

Jo, jag lever. Jag har bara haft massa annat för mig!

I fredags kom ju Ida hem och lill-Isak var i Junkboda under helgen vilket medför
ytterst lite tid till att blogga! Men vi hade det som vanligt mycket bra. Och på lördag-
kväll var jag, Ida, Linnea och mamma i Robban och såg "I hetaste laget". Se den!
Måndag-tisdag var jag på utbildning om facket. Måndagkväll spenderades med
Ida och tisdagkväll på cellgrupp och semmeldagsfirande. Igårkväll var jag
med Gustav och ikväll har jag tvättat, diskat och tränat.

Och fredagkväll-lördagkväll blir det Bygdsiljum där jag ska agera någon
slags ledare. Det är en liten hajk för ungdomar i 7:an-9:an så de behöver ju
inte så mycket tillsyn på det sättet men det finns många andra saker att
hjälpa till med. Så det blir nog tyst här igen ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0