Sweet dreams.

I natt drömde jag att jag var i min lägenhet och jag stod inne på toan
och duschade. Jag hade toadörren öppen och den dörren var även dörren
som ledde in till lägenheten. Vilket alltså innebar att jag stod och duschade för
allmänheten i stort sett. Och plötsligt kom en kvinna gåendes i trapphuset och när
hon såg mig stannade hon upp. Och först då reflekterade jag över att folk kunde se
mig. Så jag försökte skyla mig men kvinnan kom fram till dörren och påpekade
att man fortfarande kunde se mig i spegeln. Hon fortsatte med att säga att
hon tyckte att jag såg ut som en transa (tack för den liksom) och att hon
fortfarande kunde se nakna delar av mig. Då blev jag arg och gick fram
till dörren och drämde igen den framför hennes ansikte och låste.

Jag började göra mig klar, tog på mig min onepiece, en täckväst och svepte
in håret i en "handduksturban". Och i detta ögonblick kommer kvinnan tillbaka,
med två kvinnor till! De två extra kvinnorna kom från hemtjänsten (för tydligen
behöver man hemtjänst som transa..?) och de lirkade upp låset och bad mig komma
ut. Väl ute började de fråga vad jag skulle behöva hjälp med. De gav som förslag att
byta glödlampor. Jag blev bara arg och skrek "Ser det ut som jag behöver hjälp
eller?!" och pekade på mig själv. Och med tanke på vad jag var iklädd hade de
nog kunnat svara ja. Vid den här punkten kom Gustav hem och jag slängde
mig i hans armar och grät och frågade om han hade hört vad som hade
hänt. Han svarade att han visste, och så skrattade han åt mig.

Och där slutade drömmen.

Nån som kan tyda?


Kommentarer
Postat av: Micka

Men fy så hemskt. Jag blir nästan arg på Gustav för att han skrattade åt dig när du var ledsen ju! XD



(Dock skulle han väl knappast ha gjort så i verkligheten, men..;P)

2012-02-15 @ 08:27:38
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0