En fråga till facebook.

På facebook kan man ju ha listor som man lägger till folk i för att man
ska kunna ha bättre koll på dem (antar att det är det de är till för). Så att
man inte missat någon statusuppdatering eller liknande. En sådan lista som
man har automatiskt är listan "Familj". I den listan har jag mina tre syskon.
Klickar jag mig in på listan finns det på sidan "Förslag till listan".


Min fråga till facebook är då: Vad baseras förslagen på?

För vad jag vet är inte jag och Adrian släkt på något sätt!


Och ja, ordet "lista" blev överanvänt i detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Addeyo

Alltså, i Guds stora familj är vi alla bröder och systrar!

2012-01-31 @ 21:09:57
Postat av: Gustav

Alla är vi släkt med Adrian.

2012-01-31 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0