2 down, 2 to go.

I början av dagen hade jag fyra arbetsdagar denna vecka, i slutet av den endast två! Gillar den dealen. Har tagit ledigt på fredag så på torsdag eftermiddag bär det av till lappis! Åh, vad härligt det känns. Trodde inte att jag skulle få åka dit något i år men jodå.
 
Det blir lite mer jobb med dubbla packningar, en till lappis och en till Turkiet men det ska väl gå ändå. Kan behöva tvätta lite när jag kommer hem till mamma och pappa sen kanske. Nåja, skjutsen till lappis är då fixad. Nu skulle jag bara ha fått tag på någonstans att sova och planera vad jag ska äta för något.
 
Efter att jag var och tränade ikväll satte jag mig en stund i parken utanför mitt hus, skönt. Och tänk, vid den här tiden om en vecka sitter jag och Ida på planet på väg till Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0