3 down, 1 to go.

En ynka arbetsdag kvar. En kort en dessutom, lyckades förhandla mig till att få sluta klockan två. Då blir det att packa ihop massa arbetskläder eftersom jag ska vara på Forsete efter semestern. Och sen bär det av hemåt för att packa det sista inför lappis. Mycket att tänka på nu alltså! Har hamnat minst fokus på maten jag ska ha med mig till lappis nu, men jag klarar mig nog.
 
Var och växlade pengar på forex idag också, så nu har jag lite turkisk lira inför nästa vecka. (fick mig dock en extra promenad då jag glömde att ta upp bankkortet från arbetsbyxorna. Så när jag kom fram till forex kom jag på att jag glömt kortet och fick gå tillbaka för att hämta det). Det blir färre och färre dagar kvar och förhoppningsvis mindre och mindre att packa. Särskilt efter lappis.
 
Nä, nu ska jag se på lite mer New Girl tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0