Bokmal.

Jag kom hem rätt sent igårkväll eftersom vi hade det så bra på vår återträff så jag fick inte så många timmars sömn i natt som jag nog hade behövt. Men det har gått förvånansvärt bra idag ändå! Tur att det blev en rätt lugn dag på jobbet. Är på ett nytt ställe nu, Forsete, där vi ska bygga upp Max och Synsam. Så det var ju lite tungt med ett nytt ställe idag också men det gick bara bra.
 
Efter jobbet gick jag på stan en sväng, hade inte tänkt köpa något speciellt. Men jag råkade gå förbi Bokia och bestämde mig för att gå in. För nu under utlandssemestern har jag läst två böcker till och med! Jag vet inte när det hände sist, men jag insåg att jag har saknat det. En av böckerna jag läste i Turkiet var den första i Hunger Games-trilogin så idag köpte jag de två andra böckerna och "Låt den rätte komma in" då de hade tre pocketböcker för 169 kr. Jag kanske kan få tillbaka mitt läsintresse, det skulle vara kul faktiskt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0