Bröllopskläder.

Jag har lite inofficiellt blivit bjuden till ett bröllop nästa år. Min bästa vän Mikaela ska nämligen gifta sig med bästa David! Jag är så otroligt glad för deras skull och ser verkligen fram emot bröllopet och det vet jag att även de gör. Ni kan följa planeringen på den här bloggen.
 
Det var på lappis som Mikaela berättade att de hade bestämt datum, jag blev såklart jätteglad för deras skull! Min andra tanke var "Vad ska jag ha på mig?" (Mikaela tyckte det var en bra reaktion). Och nu, efter att ha tänkt ett tag kom jag att tänka på vad jag hade för planer inför balen innan jag bestämde mig för att inte gå. Rockabilly kanske skulle vara nåt, eller vad säger ni?
 
http://ellenlundstrom.blogg.se/2010/september/utkast-sept-25-2010.html

Kommentarer
Postat av: Micka

Ooh, det skulle vara hur coolt som helst ju!! :D

2012-07-23 @ 16:11:05
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se
Postat av: Micka

Ooh, det skulle vara hur coolt som helst ju!! :D

Svar: Eller hur?! Jag är astaggad på det ^^ Är det för tidigt att beställa klänningen nu? (a)
Ellen Lundström

2012-07-23 @ 16:11:10
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se
Postat av: Gurvas

Då skall jag se ut som en pirat!
Eller en Brolle typ. Behöver tatueringar.

Svar: Hmm.. kör du Brolle känns det ju som att vi komme matcha faktiskt! Men det behöver du väl inte tatueringar för? ^^
Ellen Lundström

2012-07-24 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0