29 Mars, 2012

Min mamma kan hjälpa mig om jag får problem med tex. stickning.

Min mamma skulle jag gärna ha med mig då jag går och tränar på USM.

Min mamma är bra på att ge råd. Både om stora och små saker.

Min mamma säger vad hon tycker och säger 
saker som andra oftast kanske inte vågar säga.

Min mamma skulle nog kunna köpa hur många fat som helst.

Min mamma har väldigt bra smak och därför även ett väldigt fint hem.


Min mamma är världens bästa mamma och idag
fyller hon år. Grattis på födelsedagen! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, tack, tack!!! Jag behöver väl inte säga vad jag gjorde när jag läste detta....Kram

2012-03-29 @ 10:58:40
Postat av: Micka

Hälsa henne grattis från mig! ^^

2012-03-29 @ 13:04:50
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag gjorde samma sak som mamma när jag läste detta! ;)

2012-03-29 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0