Mmm..

Nu har jag varit lite duktig i alla fall, även fast jag är sjuk! Har suttit och
skickat in en del intresseanmälan och sånt på lägenheter eftersom jag antar att
jag måste flytta ut från denna lägenhet snart. Men efter att ha skickat in ett antal
anmälningar övergick det till att leta träningsskor och träningskläder (främst en typ
kofta med dragkedja) dels på ebay men också på andra ställen. Hittade den
här superfina tröjan på stadium. Inget jag skulle träna i men ha på mig
i allmänhet bara. Jag bara föll för den!



Insåg just att jag nog faktiskt inte kommer att träna i en kofta
någonsin då jag skulle bli alldeles för varm för det. Men koftor är ju
alltid bra att ha när man inte tränar och därmed fryser ^^

Tjaa.. ett presentkort på träningskläder/träningsskor (eller rentav tröjan
 ovan) kanske skulle vara något att önska sig i födelsedagspresent!

Eller en lägenhet om någon skulle känna sig så generös!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det ska jag absolut göra.. men då måste jag få ett kontonummer först!! Eller så tar vi det när vi ses nästa gång!! När åker du till mamma för att fira??

2012-03-29 @ 17:52:27
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Micka

Lol! Jag höll på att köpa exakt den tröjan sist jag och David var på Stadium! Så sjuuky snygg! Och mjuk var den också! Men jag hade redan spenderat en hel del pengar så det blev inget köp..:P

2012-03-29 @ 17:59:08
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0