Random saker om mig.

- När jag var liten och skrev E:n gjorde jag såg många streck på E:na som
jag bara kunde. De såg nog ut ungefär såhär när jag skrev mitt namn:


- Det första jag minns att jag sa till/om Mikaela var när hon just hade flyttat
till Bygdeå och jag stod och pratade med en klasskompis ute på rasten. Jag sa:
"Det enda felet med Mikaela är att hon räknar med fingrarna" Och precis som det
är i filmer så stod hon bakom mig och hörde när jag sa det. Jag försökte rädda
situationen med att säga "Men det är ju inget fel med det!" Grejen var bara att
vår lågstadielärare sa att vi inte fick räkna på fingrarna. Men Mikaela var ju
ny i klassen så hon visste inte om det.

- Min drog är Digestive-kex.

- Jag är inget stort fan av potatisgratäng.

- När jag slutade använda tutte fick jag ett dragspel.

- Sist jag var på kurs visade jag mina halspruttar-skills för cirka 30 personer
jag inte kände överhuvudtaget. (Kanske borde lägga upp en video där jag visar
er oinvigda vad en halsprutt är. Då kan jag ju bli kändis på youtube också när
jag ändå håller på.)

- För någon vecka sen var jag helt övertygad om att det var Aragorn som sa
"They're taking the hobbits to Isengard" i Sagan om ringen. Även fast vi just
sett filmen. Det visade sig att det var Legolas som sa det..




Kommentarer
Postat av: sandra.

sv: Men fina Ellen!! TACK, vad glad jag blir ^^

2012-03-12 @ 10:31:29
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Micka

Tur att jag kom över det. ;P Love you!

2012-03-12 @ 13:18:03
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Micka

Sv: Alltså..jag kan nog hålla med dig!

2012-03-14 @ 07:23:12
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0