Workout.

I omklädningsrummet idag:
Jag böjer mig ner för att knyta skorna, fötterna fortfarande på golvet
och benen i princip raka och en av snickarna säger till en annan:
- Du ****, varför kan inte vi göra sådär? och pekar på mig.
En tredje snickare säger att för att göra det måste de kanske börja
någon slags gympa. Jag föreslog att de skulle följa med mig på mitt
pass med Step Dance på kvällen men konstigt nog avstod de.

Men ja, jag var då och körde Step Dance i alla fall!
Det var lika svårt den här gången också, men mot slutet
gick det faktiskt hyfsat bra ändå. Får nog testa några fler
gånger för att få in koreografin riktigt, innan de byter igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0