Konsert.

Var på midgårds vårkonsert igårkväll. Den var i stadskyrkan. Jag kände mig så smart när jag först funderade på var den låg och sen insåg att jag bor på västra kyrkogatan och gatan parallellt med min heter östra kyrkogatan. Var ligger då kyrkan? Mittemellan, grattis!

Det var nog dock inte den bästa dagen för mig att gå på konsert på. Hade klivit upp kvart i fem på morgonen, haft utbildning halva dagen, jobbar halva dagen, sprungit på stan längre än planerat. Så jag var ju minst sagt trött. Och konserten var lång och jag kände bara en av solosångarna vilket var lite tråkigt. Gustav sjöng i kören, som var väldigt bra må jag säga! Men som sagt, en annan dag hade jag kanske uppskattat det lite mer. Men duktiga var de i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0