Så blev det.

Har skickat ett mail och frågat om det går bra att jag avanmäler mig
från resan till Saxnäs. Får väl veta imorgon! En resa passade helt enkelt inte
just nu. Och blir det som förra året blir det väl en personalfest i slutet av sommaren
och det räcker gott och väl. Så förhoppningsvis blir flytten klar i helgen!
Har fortfarande en liten lista över saker jag måste skaffa.
En del saker lite mer akuta än andra. Det här står på listan:
Pedalhink (att ha på toaletten)
Dammsugare
Lampa (att ha i taket i sovrum/vardagsrum)
Assietter
Skohylla
Så om du skulle råka ha något av ovanstående
till övers tar jag tacksamt emot det ;)
Med de sakerna bör jag klara mig ett tag. Lägenheten lär ju inte se helt
färdig ut men jag kan i alla fall bo i den och så kan jag skaffa mer saker
med tiden. Det blir nog riktigt bra till slut, tror jag då!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror att vi kanske har en plafond liggandes någonstans som satt i hallen när vi flyttade in!! Annars har vi en såndär plafond med tre spotlights som du kan få LÅNA ;)

Pedalhink borde finnas billigt på typ rusta! Annars funkar det med en hink från ett källsorterings set.. det är vad vi har ;)

2012-05-30 @ 20:07:53
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0