Söndag.

Idag har jag alltså varit i lägenheten hela dagen för ovanlighetens skull.
Och jag har insett hur mycket man faktiskt får gjort här om man inte är hos
mamma och pappa (surprise!). Har hunnit städa, det brukar jag oftast tycka är så
jobbigt att göra efter jobbet så det var skönt att få göra det nu. Har hunnit vara
och träna, trodde att jag skulle få testa sh'bam för första gången men jag var
för sent ute igen.. Men bodypump blev det och det var nice! Och så har jag
hunnit vara och handla (innan det bestämde jag till och med ganska
ambitiöst vad jag ska laga för mat i veckan).
Sist men inte minst hann jag vara med Gustav en stund innan han
for tillbaka till Ånäset. Vi firar till och med ett år och tio månader idag ♥
Inte länge kvar till tvåårsjubileum!

Kommentarer
Postat av: Micka

Grattis i efterskott! <3

Galet vad tiden går fort!!

2012-05-21 @ 10:47:13
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0